psssst!


Nu va det några dagar sedan jag bloggade...
I helgen va Camilla här. var så mysigt att rå om henne och att hon äntligen fick träffa Lillan!
Vi for till Birsta, åt på Subway med Malin, kollade på gamla kort och mindes tillbaka på våra ungdoms år...
Igår åkte hon hem. Jag la mig på soffan och kände mig helt slut. Vi hade egentligen inte gjort så mycket, men det tar tydligen på krafterna att bara umgås.
Men jag längtar redan till nästa gång hon kommer hem.

Igår var vi även hos farbror Dr. med Junie. Hon är nu helt friskförklarad och vi bhöver inte gå på några återkoller mer. Skönt måste jag säga. Vi vägde även henne och hon har gått upp till 4600 g. Nu är hon en stor knubbis!

Idag har jag varit med Malin en stund. Vi har hälsat på vår gamla lärare Siw. Hon blev så glad över att träffa oss, eller var det kanske Junie som gjorde hon mest glad? Skulle inte förvåna mig ett dugg... Helt plötsligt så kommer man som nr 2 nu. ^^ Men inte mig emot, Junie är en guldklimp som gärna få stå i centrum. :)
Syrran har varit här idag med. Hon kom till middagsdags och Jimmy bjöd på lax och pasta. Gott som tusan! Moster fick "tanka" lite Junie (som hennes mormor och morfar säger^^).

Nu ligger Lillan i sängen och sover så sött. Jag ska kura ner mig i min fästmans trygga famn och bara mysa, njuta och glo på film och somna. Det är mysigt.
G´natt!

Åh, det får mig att smälta!

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

N'dan bilden gat ju vära sään hu va hennen å såg n' morfarn sist Ja märte nog att hon vart som falle gle å flintopp sä når hon såg mäg. Kanske hon tytje att ja si undelin ut baki ansekte.Ha ä!

2009-04-08 @ 08:15:23
Postat av: Malin

hihi, det var så mysigt att få gosa lite med lillan idag :)

2009-04-08 @ 23:59:58
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥