Tripp trapp


Vilken händelserik dag.
När jag hämtat Emeli imorse så tog packade vi ner Junie i massa kläder och sen ner i vagnen. Vi gick 4 km i det vackra vädret, men som vanligt så låste det alldeles för mycket...
Vi hämtade deras andra bil för att vi senare skulle hämta Emelis syster på busstationen. Tiden där emellan tillbringade vi i Solum dit svärföräldrarna ska flytta. Nu börjar dom komma iordning riktigt bra faktiskt!
När klockan började närma sig halvtre kom vi på att vi skulle ätit något innan vi hämtade systern. Vi for hem till mig för att hämta pengar.
- Väl hemma kom jag på att nyckeln till lgh:en var kvar i Solum. Suck...
- Emeli kom på den smarta ideen att åka hem till henne och hämta pengar istället.
- Vi for.
- Ja... Och väl hemma hos Emeli så kom hon på att hon hade glömt sin jacka i solum- Där hennes nycklar självklart låg...
- Vi for igen. Den här gången till solum.
När vi farit klart överallt och äntligen hämtat pengar så var klockan alldeles för mycket för att hinna äta. Så det var bara att fara till usstationen.

Så blir det när två puckon är tillsammans... ^^

Nu är klockan mkt och jag måste se till dotra som ligger och gnyr i sängen.
Jag hör det med vår nya "barnvakt"!! :D
Topppen bra!

Imorgon lir det nog att vi åker och hälsar på min farmor.
Får se om Käret morfarn å mommen ringer!

Ja... Allt för idag!
Natti

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Herreje, ja vetit vem tå i sum ä värre! Angelika gurme om en hun sum ha brute klon, å de låt sum de va ryggraa. Jon legg däri sänga Å ha ont ti halsen. Å du fär sum e torte skinn å vet knapt varu hette! Hur sku de hanne gå? Ja cykla i alla fall 3.mil på motionscykeln i går på rekodtia 1.tim 4.min 54.sek

detta på max belastning. Ärä sen å undre på att man ä

n' Käret Morfar! Krama a' Junie från mäg! Ha ä!

2009-04-02 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥