Vackra sol!


Solen sken så otroligt imorse när jag klev upp, nu är den bakom gråa tråkiga moln igen...
Jag ska snart trycka ner Junie i massa kläder och sen ner i vagnen. Måste ut och gå idag, har spring i benen plus att det är hyfsat väder, det regnar inte iallafall. och jag måste ju hämta bilen..

Igår hjälpte jag madde att skruva upp en garderob. Tycker det är så himla kul att skruva, hammra och bygga. Kanske man skulle bli snickare?!
haha näe. Håller mig till yrken man inte måste kunna matematik så väl...
Dom bjöd på en god gryta och ett glas vin till maten. Konstigt vad jag tycker vin är gott nu. Jag som alltid har tyckt de smakar pyton!
Jag och Jimmy fick promenera hem igår eftersom vi druckit vin och jag måste säga att det var otroligt skönt. Det var plusgrader och var alldeles vindstilla. Mysigt!

Ikväll ska vi på middag hos svärföräldrarna. Jimmy jobbar inatt så kanske åker jag till Viksjö redan ikväll. Har inte riktigt bestämt mig...
Får fundera vidare, nu måste jag ut i det härliga vädret...
Glá påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥