igår, idag, imorgon


Junie vaknade klockan 6, åt, somnade om, vaknade vid 8 och sedan dess har det varit grin. Håller på att bli tokig.
Kanske är det åldern...
Kanske är det någon tand...
Kanske hon har världens sämsta mamma som får ont i öronen...

Jag älskar henne ändå, fast mitt huvud håller på att sprängas.


Igår var jag iaf med Anna på stan. Shoppade lite grann... Köpte pyjamas till Junie, har upptäckt att hon vuxit ur sina, så blev två nya. Vi rensade ur min garderob och Anna fick två fulla påsar med kläder och en påse kläder har jag slängt.
På fredag ska vi rensa hennes gardebro så då fylls nog min på lite. Vi ska även ta oss nåt ett, två eller tre glas vin och bara ha det mys! <3
Junie ska vara hos mormor och morfar och grina. Näe, förhoppningsvis är hon på bra humör...

Idag fick jag ett trevligt sms om att packetet har kommit! Som julafton. tihi
Väntar på nästa packet hos Madde nu...
vid tre tiden ska jag skjutsa hem pappa från optikern, han kommer se hög ut, så det är nog bäst att han inte kör...

SEN ska jag börja med mitt lilla projekt.
Tänkte sy en docka till Junie. Har alltid vela göra nåt sånt och nu har jag en bra anledning. Ska köpa ett typ som ser hudfärgat ut först... Har så mycket tyger, men inget brunt/ beiget eller rosa...


Jag kommer givetvis göra en mycket snyggare än den där... hehehe
Näe, dags för lite planering.
Fyller ju år nästa vecka!!! ihiiiiii

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

Nu så här ättepå kan ja bara tacka för servisen! De va nu int så besvärligt når de va mulet men man si ju åndå så glist trots glasöga, å tog ja tå rum såg ja just int na. Idag ärä bätter. Du fo int bli sint på a'Junie dum bli sum mer å mer krävande mä tin å dehann mä tännren ä alltin besvälet. Känn du att du skull behöv vile na tag så ä vi a'hennen. Vi hara så gärna å vi slepp ju höre grine för de merige.

Sköt om i å kramas, de jär GOTT!

2009-08-27 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥