Update...


Junie är nu 6 månader gammal. Fortsätter tiden gå så här fort så hinner jag inte med!
Om 6 månader till så är hon ett år. Ett helt år!!
Då har hon även fått en liten kusin som då är 2,5 månad ungefär.
Jösses...

Igår fyllde Faster Madde år. vi va dit på fika en sväng och sedan hem igen för att Junie skulle få sova. Tror verkligen det är någon tand på väg nu. Hon är lös i magen och grinar ovanligt mycket. Man kan känna att det är hårt under tandköttet, men det är nära, sååå nära!
Idag är hon inte på så mycket bättre humör. Hon blev glad när farmor kom på besök innan hon skulle fara till jobbet, men när hon gått så började det hemska hjärtskärande grinet. Suck...
Nu sover hon, och förhoppningsvis så sover hon i över en timme. Vet inte alls vad vi ska hitta på sedan. Jag ska passa på att städa klart här nu innan hon vaknar, så har egentligen inte tid attsitta här.. :P hehe
Är lite sugen på att åka till badhuset så hon får plaska runt lite, men har ingen bil och vill inte åka ensam.
Näe, vi blir nog bara hemma och tar det lugnt tills pappi kommer hem från jobbet...
Näe, nu kallar skurhinken..
Hej på er.

Bjuder på lite mysiga bilder

Junie och Matilda sover i vagnarna ^^


Camilla och Junie


Pappa och Junie kramas

TITTUT!!!!


Mys med faster


Woho!



Vi avslutar med en bild på sötaste Matilda! <3

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn!

Ja, kan man tycke att dä ä annat än sockersött! Å dä ä klart att man ä en Käret Morfar!

2009-08-21 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥