Ännu ett framsteg


Junie har ju börjat dra sig upp på bord, stolar, soffan, ja allt.
Idag satt jag i soffan och filmade henne när hon lekte på golvet och kom till mig och drog sig upp, helt plötsligt så släpper hon taget med ena handen och jag säger:- Akta så du inte ramlar. Så släpper hon taget med andra handen oxå och STÅR KVAR! Jag blir helt paff och säger (nästan skriker) Åååååh va duktig du är! Så klappar hon händerna och tappar balansen. Det varade bara  några sekunder, men det var coolt! Och jag har det på film ^^

Min lilla bebis håller på att bli stor! Om två månader är hon ett år. Fatta, ett år!
<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: malin

Det är helt ofattbart vad tiden går fort. Känns som de va igår hon kom :) Nu är jag typ frisk, vi måste ses snart, saknar er! :(

2009-12-22 @ 15:39:01
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Käret Morfarn!

Dagen är dagen före doppar dagen och alla mina 7. granar har nått sina julplatser inkl. vår. Den är nu klädd och klar och mora håller på med griljering av skinkan. Julstämningen infinner sig så sakteliga.Jag ser med tillförsikt och längtan fram mot morgondagen. Ja tyckte å att'n gråen littn gubbe stog härmä knutn på lillstuga å skugge yga å titte mot Hippa. Han vänta fäl han å på nan större å röare kolega.

Ha ä å GO Jul!

2009-12-23 @ 19:26:39
Postat av: Fia

God jul till er! Fick ni paketet på dörren? va ingen hemma när ja va till er idag :/ Kramar!

2009-12-23 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥