Mormor mys!




Idag har vi varit hos mormor och morfar heeeela dagen, ja morbror med för den delen...
Jag och mamma tog en tur till min mormor. Måste medge att det va väldigt jobbigt att dra vagnen i snön, det gick bra så länge det bara va is, men 5 cm snö och det gick trögt som 17.
Junie sov som en stock när vi kom fram så hon fick ligga kvar i vagnen medan vi var inne och fikade. Under hela den tiden låg hon ute och sov. Frisk luft får dom små liven att somna djupt måste jag säga...
På vägen hem sov hon lika hårt. Det märks att hon tycker om att sova i vagnen, särskilt när det rör sig :)
Blev bjuden på köttbiffar och potatis! Mmmmmmm!!! Finns ingen som gör så goda biffar som mamma. Så är det bara.

Pappsen är sjuk (Junies pappa alltså..) så han har legat hemma hela dagen. Feber och kanske magsjuka, vi vet faktiskt inte vad det var, men jag och Junie verkar ha klarat oss.
Imorgon blir det en lång promenad och sedan ren städning av hela lgh:en.
Borde gå igenom alla lådor med bebis kläder med. Men får se vad orken säger.. :)

Nu ligger hon här bredvid mig alldeles klarvaken. Måste ta vara på den korta stunden, såååå natti natti!
see yaa

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Drömde om er i natt ;p hoppas ni slipper smittas =)

2009-03-11 @ 10:24:46
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥