Snöööö


Vi ser det snöar.. igen.
Nu längtar jag efter sommaren mer än någonsin!!
Kallt och j*vligt ute. Usch.
Inatt sov Junie 5 timmar (!!!) mellan måltiderna. Va så otroligt skönt att sova länge mellan gångerna. Va till och med vid medvetandet när jag gav henne mat.
Vid lunchtid for vi till Anna och blev bjuden på lunch. Alltid lika mysigt att vara med henne. Häftigt att man kan hitta tillbaka till sin barndoms kompis igen och fortfarande trivas så bra ihop. En underbar vän!

Ikväll har vi skaffat barnvakt. Vi ska till kompisar på lite party och Junie ska få sova över hos farmor och farfar sin. Vet inte riktigt om jag kommer klara det.. :S Men ska försöka att inte ringa var 3:e minut. Får lite dåligt samvete, hon är ju inte så gammal. Men jag vet ju att farmor är överlycklig över att äntligen få vara barnvakt. :)
Har redan ångest, men jag vill ju inte heller bli en sån här mamma som inte vågar släppa sitt barn ifrån sig.
Svärmor/farmor lugnade mig med att jag FÅR ringa när jag vill och hur mkt jag vill. Så skulle hon nog aldrig sagt... ;)

Igår berättade Jimmy att vi ska på Hornöberget och äta, bada bubbelpool och bara vara på tu man hand. Blev så otroligt glad! Han kan fortfarande överraska en så man blir nykär. <3 Mitt hjärta!

Nu ska det bli matlagning, duschning och sen överlämna min (vår..) dotter i farmors händer. *snyft..*
Ha en trevlig Lördag kväll!



Min lilla familj. :D 
pussar till tusen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va gullig karl du har! Hopppas ni får mysigt, kraam!

2009-03-28 @ 21:13:44
Postat av: Käret Morfarn

Nog ä i värd å fo komma ut, å ja förstå å att dä jussom ka vära svårt å lämne lill gryne åt nan aen. Men däri arma på farmora lä intet ont kunna hotena utanå rent riskärä live. Ja känne mä me sjålv. Si bära tell å stå på bena å int ställ tell na. Hennen bära snögenä å ja tro rakt vi val översnöge, dä ä skellnad mot å vära in snöge. Ha ä gott!

2009-03-29 @ 12:12:10
Postat av: Malin

Japp, nog har jag varit snäll allt ;) men vad får man för det? :p Tänkte ta och ringa dig i morgon. Pussåkram!

2009-03-29 @ 19:23:42
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Mirre

Vad söt junie är!



Jag har en tävling i min blogg där man kan vinna smycken, tävlingsinlägget hittar du här:

http://mirandagehlin.blogg.se/2009/march/tavling-vinn-smycken.html

Var gärna med! :P

2009-03-29 @ 21:48:22
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: malin

Det var skönt att få prata med dig. <3 Jag vet att du alltid förstår, och det känns så skönt att du finns vid min sida!

2009-03-29 @ 23:02:29
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥