wie!


Farmor Britt- Marie kom förbi imorse med go fika. Vi tog en tur till staden där dom släppte av mig på coop och jimmy, farmor och Junie fortsatte till Fresks. Jag inhandlade blommor och kollade gardiner. Inget som föll mig i smaken. köpte 3 nya blommor. Vi får väl se hur länge dom lever! Jimmy köpte nå lack och grejer till luft geväret som han ska måla om. Kommer bli snyggt tror jag..
Vi stannade även på jeansboa där jag hittade gardiner! Jippie! Sist vi va där blev jag så besviken. De tyg jag ville ha va väldigt dyrt, vi räknade ut att det skulle bli 630 spänn och då är gardinerna osydda...
Idag hittade jag färdigsydda gardiner för 250!! Köpte även grått spetstyg som jag ska sätta bredvid, men dom är osydda så ska fixa de nån dag framöver... Är super nöjd, känns så skönt att jag hittat nåt jag vill ha :) Rummet blev så ljust och bra! tihi
Vi köpte även en ny matta till vardagsrummet. En -jag-drar-inte-åt-mig-damm- matta. Jätte skönt att slippa slita med dammsugarn för att få den ren.
Ikväll va vi hos Fia och Edberg och fikade. fick nybakt kladdkaka. Mmmm! ^^*
Surra och tiden flög iväg som vanligt när man har trevligt. Nästa gång blir det en heldag!!
Imorgon blir det birsta med Malin. Äntligen!
Har inte varit där på en månad, de är länge för att vara mig.
Ska kolla om jag hittar nå fina krukor och ska köpa ett stort dvd ställ (som en bokhylla, fast smalare...), som jag ska ha i badrummet och fylla med mina hårgrejer, smink och alla andra flaskor och grejer som man har liggandes överallt. Har fått den idéen av Jossan. Tycker verkligen det var jätte smart när man har en liten toa.
Är på så bra humör nu så ska störa älsklingen i hans pysslande mysas lite! <33
Snart läggdags.
Natti natti!

Se så ljusa och fina! :)

Kommentarer
Postat av: Maijsan

ja de va inte så dumt... men det är så mkt som ja vill ha sen känner ja så kan ja få tag i en bärsele själv först så vore de toppen ;) vad ska ni köpa för sele? kram

2009-03-19 @ 19:22:02
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Moster

Vad fint det blev! & smart med såndäran hylla, det komma no bli jättebra. Är aldrig pappa här och skriver? Puss från syster/moster!

2009-03-19 @ 21:53:55
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: käret Morfarn

Va håken ärä ja si? Va tro dum ja ha för intresse tå Birsta Å na gardinföhänga. Haru nensen vure på JULA? Dä ä gräjer dä. För mäg ärä som mä dagtidningen dä räck om ja fo si på bildern, å då speciellt tå lill cessa a' Junie. Når kan vi räkne mä å fo si er häråt då? Längtes ette a' lill Junie, Ja, du fo fäll fålje mä du å.

2009-03-20 @ 11:40:50
Postat av: käret Morfarn

Va håken ärä ja si? Va tro dum ja ha för intresse tå Birsta Å na gardinföhänga. Haru nensen vure på JULA? Dä ä gräjer dä. För mäg ärä som mä dagtidningen dä räck om ja fo si på bildern, å då speciellt tå lill cessa a' Junie. Når kan vi räkne mä å fo si er häråt då? Längtes ette a' lill Junie, Ja, du fo fäll fålje mä du å.

2009-03-20 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥