Babybjörn


Hej!

Äntligen har min babybjörn sele kommit! Har varit ute efter en med ryggskena, och min kära svärfar hittade en i tidningen och ringde på den. Han hämtade den igår och den är toppen! Tack!
Jag och Junie ska inviga den idag tror jag. På dollar får man inte plats med en barnvegn så kanske vi ska åka dit?

Igår var det vår pappa dag. Jimmy började vid sju tiden och heeela dagen fick vi rå om honom! <3
Egentligen så gjorde vi ingenting. Satt hemma och myste hela dagen. Junie var vaken hela dagen! Hon sov kanske en timme allt som allt...

Idag har jag blivit riktigt bortskämd av min dotter.
Hon sov till nio imorse, vilket betyder att jag fick en ordentlig sovmorgon!
Nu är hon pigg och glad som vanligt och ordentligt utvilad, tror jag...
Ska ge hon ett bad och sen ska vi mysa framför tv:n ett tag.

Älsklingen ska skjuta idag, hoppas verkligen det går bra. Klarar han licensen nu så får han jaga till hösten!! :D
Vi håller alla tummarna!



Ni är störst bäst och vackrast!!! <3


Kommentarer
Postat av: Angie

saaaaaaaaaakna

2009-05-13 @ 09:23:55
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥