Uppdatering!




Här bor den lilla blå och hennes make.



Närmare bestämt där. Man ser allt dom han byggt bo med.. :)



En på ingång. (sitter på räcket. )



Dom var inte det lättaste att få med på bild. Vääääldigt snabba!

Iallafall så har den lilla familjen fått bebisar nu. Det kvittrar för fullt ute.
Vi satt ute igår och åt sill, gräslökssås, ägg, pärer och annat smått och gott.
Mamma blå och pappa blå vågade sig inte dit... Stackars små barn.
Förhoppningsvis så vänjer dom sig vid oss och matar deras småttingar iallafall.


Nu ska jag ringa faster Madde och höra om hon har lust att klippa mig.
Sen blir det nog Viksjö tror jag... Jimmy jobbar ju till 11 ikv så ingen anledning att sitta hemma och sura. Junie vill träffa mommo oh moffan! <3

Byye!

Kommentarer
Postat av: käret Morfarn

Ja haddä int trott att dum sku ha kläckt redan, men du si hur fort dä gå, så ta vara på n'hann tin mä a'Junie. Dä gå å rasande fort. Fina bilder. Även bra insändar i ÅT idag. Mora å Mormora dra åt Birsta idag. Jäg sku mä teatergänget ditpå "Väskanå" å snikre på nan sen. Ha ä Å vi hörs tå na!

2009-05-19 @ 09:39:28
Postat av: Maijsan

ja jag har ju typ 800 bilder smo är sorterade och så... men de finns inte direkt tid till att scrappa nu ;) ja kan tänka mig att de inte är lika lätt att fila när den lilla människan i fråga börjar fåe n mer "egen vilja" ;) ta hand om er kraaam

2009-05-19 @ 11:40:08
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥