Great taste


Klockan är redan 11 och jag har inte hunnit gjort nånting som jag hade tänkt! Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. :/
Vi har en oändligt stor tvätthög som måste tvättas, helst idag, men vi har dess värre inte sån stor tvättlina...
Ska försöka hitta nånting som man kan hänga upp på..
Golvet skulle också behöva en rejäl rengörning.
Dammsuga gör jag nästan varjedag (fattar inte hur all smuts kommer in!)
och nu ser jag även att hyllerna skulle behöva torkas.
Jag får leta fram en BRA skiva och sätta igång med en riktigt grov städning idag.
Det blir så mkt roligare att eva i den här lilla lgh:en då.
Jimmy har fått "fast" nu, så förhoppningsvis så hittar vi snart ett fräscht, litet (inte för litet), underbart hus!
Men det får ju vänta nu ett tag framöver... Suck...
Snart kommer Junie vakna och vara dö hungrig, nu har hon sovit bra länge...
Så jag tror jag planerar min dag med att:

- Ge Junie mat
- Dammtorka
-Dammsuga
- Tvätta
- Torka  golven
- VATTNA BLOMMORNA! :D

Ja vi får se hur vä jag följer den listan... Hehe
Nu lite som jag har fördrivit tiden med. Ganska roligt faktiskt.. hehe

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vad bra :) Det blir roligt :) Kram
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Oki doki 
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag kommer hem snart :) 
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Glömde, ni är väl på sjukhuset förstår jag! Ring sen äru gullig!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okey trevligt :)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Godnatt älskade älskling:) Älskar dig, pussar i massor!
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hejsan! Glömde ringa här om dan, flåt! Kom hem från Birsta så sent plus att vi fick främmande... Men men, vad gör du då? Händer det nå kul i helgen ?=)
8. Vad vill du höra mest av allt?
Vill bara påminna om att ni är välkomna på smörgåstårta på lördag för att fira Magnus 40.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Okey kanon! :) Kan inte du fixa middag ikväll? :) Puss
10. Din romantiska replik?
Trycker på öppna med- och så väljer du vlc :)
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha hoppas dom är bakis imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha, det där "testet" är ju skitkul :)

Vi har hittat ett hus, under miljonen dessutom. Det gör ont så ont att vi inte bor där redan :)

Hoppas allt är bra, sitter på jobbet och har lunch, full rulle här ute... Kanske du ska ta med dig Marianne & Jesper och åka hit? ;)

Ses på lördag! PoK!

2009-05-21 @ 13:02:32
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: malin

Hej gumman. Ringde dig i förrgår, varför har du inte hört av dig?

2009-05-21 @ 18:18:47
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: käret Morfarn

N'dan testen ä no int för morfäder, bafatt ja hadd int tie smsa däri inkurgen. Men på fråga 7. skulle ja fråge va han egntligen håll på vä? Haru alldeles glömt å va ordning de egentligen sku vära? .. Mora ä dåligen i kväll, må ille å vell bära kräkes, men sum vanlet fo'a ju int dä. Å då bli'a ju sum e slak lakan iställe. Hoppas då att i må bra! Vi hörstå i måran. Ha ä!

2009-05-21 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥