I Love You


Sitter och kollar på Bachelorette och funderar på om man verkligen kan säga jag älskar dig till någon man inte känner, dessutom då man bor ihop med 4-5 st till. Minst...
Klart är man kär så är man. Men dom verkar mer vara kär i kärleken eftersom dom kysser allihop och inte bara den dom säger att dom älskar.
Hum...

Aja, imorse kom farmor hit och hämtade mig och Junie. Jag blev bjuden på lunch och sen for jag hem och var med Emeli. Junie fick vara kvar med farmor i några timmar. Klart hon vill passa på att vara med en solstråle när hon är ledig! ^^
Måste bara berätta att både farmor och mamma(jag) är lite tankspridd ibland.
När vi ätit lunch och suttit och surrat ett tag så kliver jag upp och ska åka.
Farmor säger att hon och Junie ska gå upp och lägga sig i soffan och mysa lite.
Jag går mot dörren, öppnar och är på väg ut när jag kommer på att jag inte har nån bil.

Det fula är att ingen av oss kom på det innan. Hon hämtade oss för att Jimmy jobbade och jag inte hade nån bil.
Okej, det lät kanske inte kul när man skrev ner det här kanske. Men det var j*vligt roligt... Höhö

Efter middagen åker Jimmy och hjälper Micke med att riva huset (insidan iaf) och vi hälsar på Satu och Tildis.
Den lilla flickan bara växer och växer och snart är hon hela tre månader. Går det inte väldigt fort?!

lill trollet sover och Jimmy är har inte kommit hem än.
Jag sitter här och funderar på om jag ska plocka lite disk eller om jag ska spara det till imorgon.
Nja... Det får nog stå till imorgon.
Nu ska jag facebooka lite sen får vi se vad som händer.
Ciao!


Tjockis! <3

Emelis Jäger. Plutten är tlött...

Kanske världens sötaste Tildis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥