smeta smeta


  • Present till lillebror
  • Baka
  • Städa
  • tvätta
  • bädda rent

Har lite grejer kvar att göra...
Junie vaknade halv 9 idag. Otroligt skönt att få sova ut dom där två timmarna extra imorse. Hämtade Junie till vår säng och så upptäcker jag att hennes öga är helt igenklibbat!
Jag torkar bort det och går och gör välling. När jag kommer tillbaka så har det kommit tillbaka.
Tusan oxå, ögoninflammation...
Avvaktar i några dagar för att se om det blir bättre.
Hon verkar inte störas av det, så det är ju bra iallafall.

Idag ska vi baka. Bullar och kanske jag tar mig tid att baka nån kaksort med. Får se hur mycket tid som blir kvar av dagen... Imorgon ska jag storstäda.
Är man sugen på tårta, ska man komma till oss på torsdag! :)

Bäst man sätter igång.


Kommentarer
Postat av: Angie

Åh min älskade lilla gullunge! Saknar dig så det gör ont! Ses på lördag, jag längtar! Puss /moster

2009-09-01 @ 22:42:24
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com
Postat av: käret Morfarn!

No vare kladd i kladd men hon si ju ut att trivas ändå kanske vare särskilt gott!

Hare! Ses på lördag!

2009-09-02 @ 07:53:00
Postat av: Moster

Ja tack,Jesper å jag är sugna på tårta!

2009-09-02 @ 12:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥