svammel svammel


Vilken lyckad tjejkväll det blev igår. Nästa gång ska det inte gå så här lång tid emellan. Det har jag bestämt.
Det roligaste av allt var att alla kunde komma. Satu skulle komma, men mådde inte så bra, så hon blev hemma med Tidis. Inte helt fel de heller ;) . men nästa gång gumman! :P

Idag sov jag till 10. Det var så himla skönt att sova. När Jimmy klev upp vid 4 och skulle iväg och jobba så kände jag bara, Ååååh va skönt att bara få somna om! Sängen var så där skön som den brukar vara när man MÅSTE kliva upp, och jag fick ligga kvar! hihii
Har pantat burkar idag och slängt massa grejer  sopsorterningen, jajemen! Jag är duktig bland...
Hämtade Junie hos Faster Madde. Hon var på strålande humör! Junie alltså... Ja, madde va ju också på bra humör.. ^^
Kom hem och då började hon grina. Jag vet inte om hon har nånting emot sn egen mamma, men det är ju bara då hon är med mig hon skriker tycker jag...
Fick henne iallafall att somna i nästan 2 timmar, så solskenshumöret är tillbaka.

Nu är pappsen och jagar igen och jag och Junie sitter här. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Känns inte som om vi vill sitta inne, så tror jag ska ta med mig en filt ut på gräsmattan och sitta där en stund. Man är ju ute iaf...
Svammel i masso bliv det nu, så bäst man tar och avslutar.

Tack för att ni gjorde kvällen till en av dom bästa på länge igår flickor!
Känns som man har laddat batterierna..

Go troll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nästa gång kanske man blir bjuden?? :)

2009-09-10 @ 18:18:42
Postat av: Jossan

Jag håller fullständigt med, det här gör vi absolut om, snaart :) Tack för igår :)

2009-09-10 @ 23:55:24
Postat av: käret Morfarn!

Ja håll å mä de hann sku vi gära om mä de snaraste, Ja mene att n'Jimmy fo skjute å vi fo komma å si på ålgen. Grattis, å välkommen in i skaran som räkne tin i före å ätte älgjakten!

Ha de! å sköt om i å Jänta.

2009-09-11 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥