Trims trams


Den här dagen har bara rusat förbi.
Imorse kom Fia förbi. Vi åt glass, som jag nästan inte gjort på hela sommaren. (nästan...)
Fick ett troll från Rolf Lidberg av henne.
Sen va jag med Satu hela dagen. Vi har hälsat på farmor där Junie blir kvar över natten. Farmor hade saknat henne...
Nu på kvällen har jag varit och firat Jossan.

Imorgon kommer Anna förb på morgonen sen ska jag till Malin och träffa henne en stund. Va längesen sist...
Så har redan en fullbokad dag.
På onsdag kommer flickorna hit, allihop faktiskt! Då ska vi sitta här, ta ett glas vin och spela lite spel. Har en skräckfilm oxå som jag och Jossan bestämde att vi ska se.
Hur blir det?
Massa tjejer, vin och en skräckis... *fnitter*

Till helgen kommer Jimmys faster hem, då ska vi testa baka tunnbröd har vi bestämt, får väl se hur det gåt när ingen av oss har gjort det förrut.
Mamma gör ju det så jag kanske har det i blodet. hehe

Nu är klockan snart 12 och jag ska hoppa i säng.
Jimmy och Micke ska iväg och jaga imorgon vid 4 tiden så han sover redan.
Ingen älg idag, men dom hade iallafall fått sett en, så vi tror faktiskt det kan bli nåt på dom här 4 dagarna. Skulle vara så bra om vi fick lte kött i frysen.
Så iaf jag och Satu slapp svälta ;)


Emeli lärde Junie hålla i flaskan själv, gick bra ganska länge faktiskt. På slutet fick hon nog lite kramp i armarna för då fick hon nog mer luft i magen än välling...

Myser med moster!

Lilla Tildis som inte ser så där jätte nöjd ut.. hehe

Söta Matilda somnade i min famn med en väldigt skön stil... ;)

Nu blir det läggdags.
Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får de roligt :)

2009-09-09 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥