Istappar i näsan?


Junie vaknade halv 7 imorse, jag gjorde iordning välling och vi myste ner oss i vår säng. Precis innan hon somnar tar hon ur tutten säger: ovve! och sen stoppar hon in tutten igen.
Hon kommer bli en hundmänniska...
Hon gör som hundarna när dom sover, hon springer i sömnen och grymtar. hihi

lite över 8 kom Jimmy hem från jobb, han busar med Junie till halv 10 och då kliver vi upp.
Jag förflyttade mig i stort sätt från sängen till soffan. Är trött och mår konstigt. Igår mådde jag illa efter middagen och jag har fortfarande ingen aning om det var pytt i pannan eller nåt annat.
Idag mår jag inte illa, men Junie tycker nog att hon har världens tråkigaste mamma som bara ligger och latar sig hela tiden. Hon har varit så snäll ändå, inget "onödigt" grin. Hon kanske ser att morsan inte är så pigg?

Idag skulle vi till Birsta med morbror Jon, men tack vare det jätte härliga vädret så får vi skita i det... Vår bil lever sitt eget liv när det är så här, så vågar nog inte sätta det dyrbaraste jag har i den nu... + min dyrbara lillebror så klart! <3

Nu ska vi ta på oss MASSOR med kläder och skutta vidare till affären. Det blir köttgryta idag med svamp som vi plockade i höstas. Konstigt att man aldrig kommer ihåg att använda det när vi plockade så himla mycket i höst...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥