Snöstorm!


Är det ute så vi flyttar fram resan till Birsta...
Idag har jag varit nyttig, eftersom vi ändå måste hålla oss inomhus.
Tvättat, tills tvättmedlet tog slut...
Diskat
Städat
Betalat räkningar
Och ÄTIT RÄTT.
Ordentlig frukost OCH lunch. <3

Junie har varit på blandat humör. Ena stunden är allt frid och fröjd och nästa så är hon less på allt.
Jobbigt att bara hålla sig hemma och inte kunna gå ut..
Jag har fått ett jobb idag! Tänk vad allt ordna upp sig. Nästa vecka ska jag gå introduktion och jag längtas verkligen. Ska bli kul att börja jobba lite smått. Junie sätter vi inte på dagis än, hon får vara hemma med pappsen när han är ledig annars blir det våra föräldrar som får vara med trollet, tror inte dom grinar för de.. hehe
Nu ska jag gå och handla så vi får i oss nån middag.


Ursäkta den dåliga bilden, men fröken kunde inte sitta still...

Klick klick


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att vi får nytt folk på jobbet. Det är mig du ska gå intro med till veckan iaf. Har du koll på vart du ska eller vill du ha vägbeskrivning? :) Kram

2010-01-28 @ 21:18:16
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥