Packning


Åh vilken dag!
Jag och Junie sov hos svärföräldrarna (farmor och farfar) inatt så jag fick sovmorgon till halv 9 medan farmor fick sovmorgon till halv 7... hehe
Eftermiddagen tillbringade jag med Emeli, vi har pratat massor, jag har nästan skavsår i öronen. Tror det är av min egen röst faktiskt...
Kvällen har varit lugn med kladdkaka, ostbollar, troca och mycket trevligt sällskap.
Elin är på besök hemma så jag, Fia och Elin har surrat en massa, nytt som gammalt!
Elins lilla bebismage börjar visst synas och man bli så sugen! (ta´t lugnt...)
När dom åkt hade jag tänkt börja med packningen. Det var ungefär en timme sedan dom åkte nu, och här sitter jag!
Ska leta fram ikea kassen (tack för tipset Elin!) och kasta ner lite kläder, blöjor, mat, välling och lite mer kläder och blöjor.
Det ska bli skönt att komma iväg från allt en helg. Nu hoppas vi bara på bra väder!

Annars så börjar vardagen sakta men säkert komma tillbaka. Klart att det är tungt och jobbigt, men man kan inte gräva ner sig. Det funkar inte...
Imorgon åker vi senare än tänkt. Jimmy ska på minnes stund först och jag ska handla medan.
Har vi tur blir det precis när Junie ska sova middag.

Nu måste jag verkligen börja med packningen!
Ses efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Dubbel Morfar.

Vi önskar er lycka till på resan, och att ni får en trevlig och bra helg, men tänk på att ta det lugnt och stanna ofta både för er och jäntas skull. Det kommer nog att vara en hel del trafik med både hytt och mytt efter vägarna. Ä rädd om er och kör varsamt. Vi är tacksamma om ni också hör av er så vi vet.

Ha, det gott och sköt om!

Orolig Morfarn!

2010-05-14 @ 06:51:54
Postat av: Kristin

Njut ordentligt av er lediga helg TILLSAMMANS! Tänk inte så mycket på hemskheter, njut av allt underbart i livet och av er fantastiska lilla unge!

Kramar från alla oss i Nordansjö <3

2010-05-14 @ 09:46:03
URL: http://nordansjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥