Slut på veckan!


Nu till morgonen har jag suttit med Junie i soffan och tittat på mumintrollen. Att det var så läskigt hade jag glömt!
Junie satt iallafall som fastklistrad och tyckte nog att det var väldigt spännande!

Igår hälsade vi på farmor innan hon började jobba. Jag och Junie tog en liten cykeltur och jag upptäckte vilken otroooligt dålig kondis jag har! Junie tyckte iaf att det var jätte kul att cykla, hon satt och sjöng hela tiden.

framåt kvällen for Jimmy och fiskade och jag och Junie hälsade på mamma och pappa.
Vi hälsade även på systeryster och lilla Karin Lovisa.
Det var såååå svårt att hålla sig ifrån lillan!
Hoppas vi blir friska fort så vi kan hälsa på igen.
Hon har blivit så stor och hon är så söt och charmig så man bara smälter när man ser henne!
Mosters älskling! <3
Junie blev till och med lite svartis när jag stod bredvid vagnen och surrande med Karin. :)

Idag ska Junie vara hos farmor en stund medan jag jobbar.
Eftersom det är fredag så innebär det massa strul med Sandra... Hehe
Jimmy sover eftersom han ska jobba natt HELA helgen...
När han vaknat ska vi åka till viksjö igen, jag och Junie ska stanna till imorgon.

Nu måste jag torka lite snor på det lilla barnet sen ska vi äta lite mellanmål.

Bye!

Valborg med nästan hela familjen

Busigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥