Vackra höst!


Vaknade imorse med strålande sol!¨
Dessvärre försvann den någon timme senare av en massa dimma...
Jag och Junie var i Viksjö igår medan pappsen var på after work med jobbet.
Vi blev bjuden på middag av lillebror, det var fantastiskt gott!

Idag har vi inte hunnit gjort så mycket. Jag var så trött imorse så jag stängde in oss i sovrummet, slog på en film och gjorde en flaska välling till dotra. Hon kollade på Snövit och jag halvsov genom hela filmen.
När Jimmy kom hem från jakt så for vi till coop och handlade lite mat, gotta och annat onödigt tjafs.
Vägen hem somnade Junie och än har hon inte vaknat.

Jag har beställt lite julgardiner (+ liiite annat...) från jotex. Längtar faktiskt till jul nu. <3
Nu ska jag svänga runt med dammsugarn lite innan jag väcker trollet.


Tacopaj, grönsaker och guacamole! Mmmm



Junies nya bokhylla. Junie har hjälpt till att fylla den. Väldigt vackert...

Busades med mormor och morfar hela kvällen igår! <3

Höstens alla härliga färger!

Nu... :P


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Moster A

Vad mysigt ni har det mina älsklingar!! Puss & Kram /moster

2010-10-09 @ 21:57:48
URL: http://www.tokigangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥