Upp och hoppa!


Det har hänt mycket sen sist, jag har inte riktigt kännt att jag har haft tid att skriva här, tyvärr...
Bortsett från jobb, vänner, lediga dagar, promenader, hundträning och allt därtill så har vi hunnit planerat en ny brunn. ÄNTLIGEN ska det bli av!!! Ska bli så skönt att kunna duscha (Hela familjen), tvätta och köra diskmaskinen på samma dag. Till veckan- Om vädret tillåter- så kommer våran snövertäckta gräsmatta totalförstöras! Längtar!

Vi har hunnit varit sjuka, iallafall jag och Junie...
Junie är frisk nu och jag snorar, hostar och har mig.
Förhoppningsvis så börjar det inte om igen utan försvinner på riktigt den här gången!

Förra veckan va vi på drakborgen med ongan.
Som tur va så tog jag med mig nannyn Camilla som kunde springa efter barna medans jag snusa på Amos och Ida- Lisa så mycket som bara möjligt!
Älskade små gryn! <3



Det var en riktigt mysig dag som slutade hos systeryster med stekta pannnkakor, sylt, grädde och glass!

Det mesta av dagarna har gått åt till att jobba, städa och planera den stora dagen som är imorgon!!
Tänk att imorgon är det tre hela år sedan vår lilla flicka kom till världen! Vad mycket som har hänt sedan dess.
Tänk så mycket hon har lärt sig på bara tre år!
Ska bli så roligt att ge henne presenten imorgon, förmodligen kommer hon att bli rädd för den, men så småningom blir det nog intressant och kanske rent av roligt!

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon.
Bakning står på schemat!


Angående den påbörjade renoveringen så har jag faktiskt en sak att visa:

Före

Efter!!!!!!

Lite små fix efter som behövs göra, men en klar förbättring. Nu ska vi bara bestämma oss för färg på väggen!

Kommentarer
Postat av: Berit

Du borde kanske byta branch! Målare ser ut att vara något för dig!

Snyggt!

Berit

2012-02-14 @ 17:43:55
Postat av: Offan

Ja, nog måste det blivit en höjdardag med så mycket "gejen" och folk. Inte tror jag då hon blev rädd för den, dom ser väldigt nöjda ut både Junie och Karin på Kristins kort.

Tack för den dagen och sköt om!

Varma kramar till er alla!

2012-02-15 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥