Sommar, sommar, SOMMAR!




Hemma händer det grejer!
Eftersom köket är det rum vi är absolut säker på hur vi vill ha, så börjar vi med det.
När vi väl bestämt oss för en stor portal så har bygget börjat. Jimmy är så duktig och jag har nog hittat en riktig karla karl!<3
Jag bara längtar tills vi köpt färg och kan börja måla luckor och skåp. Så fort jag får ledig tid ska jag hämta det fina skåpet som står i vedbon just nu... Måla, slipa och rusta upp!
Lycklig!



Igår kom systeryster med dom små förbi.
Junie och Karin lekte som vanligt och jag passade på att snusa på Ida- Lisa så mkt jag bara kunde!
Bilden nedanför leker Junie och Karin kurragömma.



Karin: Grattis mamma, blommor!!!!
Kristin: Ååh, tack Karin.............

Sen var det plocka blommor dags. Jag och Kristin känner oss ganska mättad på alla tusentals blommor man fått, och än har bara sommarn börjat!


Gofia! <3

Efter all lek var det dags för lunch, vi packade in barnen och åkte på matvraket.
Där träffade vi en tant som blev stormförtjust i våra barn och ett tag trodde jag faktiskt hon skulle plocka med sig dom och gå...

Kvällen spenderade jag och Junie i stan med Camilla, Pernilla, mamma och pappa.
Vi fick se en massa ungdomar med fina klänningar och kostymer!

Min fina lillebror och Paulina! <3


Imorgon tar dom studenten, helt ofattbart! JAG tog ju studenten nyss!!! Det är fyra år sedan....


Kommentarer
Postat av: Offan

Kul och fina kort, barnen som alltid får ju en att le. Jag förstår damen som hade barnen ikring sig, den tanken att behålla dem har slagit mig många gånger.

Sköt om och ses inom kort!

2012-06-14 @ 08:38:53
Postat av: Berit

2012-06-14 @ 17:38:06
Postat av: Berit

Oj så mycket hår på unge herrn!

Där ligger t.om Amos i lä!



Kram

Faster

2012-06-14 @ 17:38:55
Postat av: malin

Helt sjukt att dom tagit studenten, vi börjar bli gamla :S 4 år sedan. Jag fick några fina kort på dig och Junie :) Dom ligger på bloggen, du får säga till om du inte vill ha dom där :)

2012-06-15 @ 19:33:57
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥