!


Här händer det mycket och jag har loggat in säkert hundra ggr men har inte riktigt haft tid att skriva...
Vi jobbar och sliter hela dagarna, som alla andra i vårt avlånga land oxå verkar göra. Man har inte tid till mkt annat!
Snart är det jul, jag har handlat de flesta julklapparna på nätet, otroligt behändigt när man har lite tid över.
Jag riktigt längtar till jul, Snart får jag plocka fram ljusstakar, julgardiner och allt annat myspys!
 
Nu ska jag göra lite lunch åt familjen, jag ska jobba ikv och Junie ska sova över hos farmor och farfar. Vad gubben hittar på vet man aldrig!
 
Lägger upp lite bilder på vad som hänt sen sist!
 
På väg till gammommen på fika, Junie hittade en blomma som hon plockade till henne...
Rock va med!
Junie har fått iordning sin nya säng, sen den kom på plats så sover hon HELA nätterna i egen säng.
Förstår jag de, hon slipper slå huvudet eller knät varje gång hon vänder sig... hehe
Jag och Junie åkte buss hem från Viksjö en dag, mkt spännande! Vi somnade båda två efter halva vägen.
Vi gjorde en Halloween pumpa och rostade pumpakärnorna till Halloween.
Jag och chifens dotter gjorde även en pumpa på jobbet!
Junie tävlade med Tia på minirally lydnad. Fick diplom och en rosett!
Igår tog jag mig i kragen och gick på en prommis med Knocken i det fina vädret. 
La ut den här bilden på facebook och fick en kommentar:
"Husse och matte får gå på logdans och hunden är på bal."
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu ett steg i barnets utveckling. Växa ur den första barsängen är ett steg mot vuxen världen.
Försök att bromsa det om du kan?
Allt går bara så rasande fort, och fortare och fortare kommer det att gå. Just nu är det väl ändå bara bra om det går fort så vi kommer mot ett nytt år och ljusare tid.
Sköt om och lev väl!

2012-11-18 @ 10:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥