Punkt punkt punkt...


Igår kom Jimmy hem från fjällen, en hel dag förtidigt!! 
Jag blev så paff och överraskad så jag hade kunna fällt en tår. (Jaja, hormoner...) 
Camilla har varit Jimmy sedan han reste och jag är så glad och tacksam att hon varit här! 
Eftersom jag känt mig lite hängig så höll jag mig hemma lördagen då jag egentligen skulle gått på bröllop. Känns väldigt tråkigt att jag missade min fina väns bröllop, men jag vet att hon förstår.  💙

Inatt och heeeela dagen idag har jag haft väldiga sammandragningar och förverkar. Inte vet jag om de leder nånstans just nu eller om det ska fortsätta så här någon/ några veckor till. Det gör inte så ont att jag vet att det snart är dax, men lite fundersam blir man ju... 

Idag har vi varit till viksjö en stund och hälsat på mommen och offan. Fick en massa gofika hos mina morföräldrar och jag måste säga att dom fått otroligt hemtrevligt i deras nya lgh. 
Kvällen har vi spenderat hemma i soffan. Farmor kom på besök en stund, annars en mkt lugn kväll. 
Imorgon ska vi till drakborgen med Satu och Matilda. Eller vi får väl se vad som händer... Host host
Fick en fin höstblomma av svärmor ❤


Min söndagskväll ^^


Kommentarer
Postat av: Offan

Mycket roligt att ni tog er hit i det vackra vädret. Alltid lika roligt att se och höra Junies funderingar.Men hon hade lite svårt att förstå varför man inte fick titta på då Morfar "spetsade." Jag tycker det låter bättre än svetsa, i alla fall finare.
Haä gûtt å sköt om däg å magan!
Kramar till er alla!

2013-10-14 @ 08:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥