Hedda


Hedda Marie växer och utvecklas varje dag! 
Dom nya kläderna är helt plötsligt för små. 
Hon har alltid varit en nöjd bebis och tyckt om att sitta och titta på kusinerna och storasyster som springer runt. 

Helt plötsligt började hon ta sig framåt och upptäckte att man kan ju få tag i så mkt mer! 
För tre veckor sedan kunde hon inte ta sig över trösklar, nu kan hon klättra i trappen! 
Hon har börjat dra sig upp på allt, idag har det varit extra roligt! Drar ner allt i sin väg, vi har dvd filmer överallt, kartonger och tidningar pryder oftast köksgolvet. 
Eftersom jag varit med förr så vet jag att leksaker bli tråkiga efter ett tag, så den här gången har jag plockat fram lite i taget. Man lixom byter ut dom! 😊 

Hon förstår vem mamma, pappa, Junie och vovven är. 
Det finns INGEN som är så rolig och bra som Junie! ❤️ 
När vi lämnat Junie på dagis och går därifrån blir hon tyst och allvarlig. 
När vi hämtar Junie på dagis är hon glad och gör glädjetjut! 😊 

Hon är väldigt lik Junie med att hon är rädd för att ramla och okända saker. 

Hon är en glad, sprallig och mysig tjej, älskar att kramas och pussas! 
 Hon har ett väldigt hett humör, tålamodet är kanske inte det längsta... ( tro vem hon ärvt de av....) 

Det ska bli intressant å se vad hon blir för slags person! ❤️ 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥