Hedda 3 år!


I söndags fyllde lillasyster (än så länge) tre år! Istället för kalas med släkt och vänner så blev det sjukstuga.
Hedda fick hög feber på lördag och vad vi tror är höstblåsor.
Eftersom födelsedagsbarnet gjorde morgon redan klockan fyra så blev det frukost i soffan istället för i sängen. Hedda slet upp paketen och blev lika glad för tushpennorna som för cd-spelaren. Hon är tacksam att ge paket, hyperglad och tjuter av glädje medan omslagspapperet slits av!
Det blev en lugn dag. Hedda och junie lekte med som nya leksakerna och lite senare på dagen kom farmor och farfar förbi för att fira.

Igår va vi ut en stund för att lufta lungorna lite, Hedda va feberfri från eftermiddagen så sakta men säkert går det åt rätt håll.
Idag blir det bara en lugn och tråkig dag. 😊

Presentöppning
3 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en person med tusen bollar i luften - men sällan får nånting vettigt gjort! Mitt liv snurrar mest runt min familj, som består av mina två barn Junie, Hedda, min kärlek och pappa till barnen Jimmy och vår jaktlabbe Rock. Vi bor i ett gulligt litet hus en mil från stan, sen 2011. Ett renoverings projekt som vi sakta men säkert håller på med när tiden tillåter.

När jag vill koppla av umgås jag med familj och vänner, tar en tur till svampskogen, går på loppisar där jag brukar fynda gamla grejer och sen måla om och göra nytt, eller varför inte åka till mitt andra hem Birsta... Jag tycker om att fota, kameran eller telefonen är oftast smockfull. Här kan ni läsa om mitt liv som tvåbarnsmamma, mina funderingar och allt som hör därtill! ♥